Close Menu
Hindoestanen Be Like
    Facebook X (Twitter) Instagram
    zaterdag, 12 juli, 2025
    • Home
    • Nieuws uit Nederland
    • Nieuws uit Suriname
    • Nieuws uit India
    • Justitie & Politie
    • Adverteren
    • Contact
    Facebook Instagram TikTok X (Twitter) LinkedIn
    Hindoestanen Be Like
    • Home
    • Nieuws uit Nederland
    • Nieuws uit Suriname
    • Nieuws uit India
    • Justitie & Politie
    • Adverteren
    • Contact
    Hindoestanen Be Like
    Home » Aruna en Ishany: Een blik op hun deelname aan het programma Pubers
    Nieuws uit Nederland

    Aruna en Ishany: Een blik op hun deelname aan het programma Pubers

    AdminBy Admin3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Aruna Ramkhelawan en haar dochter Ishany namen deel aan het tv-programma Pubers, dat wordt uitgezonden op de Nederlandse televisie. Hun deelname bood niet alleen een uniek inkijkje in hun leven, maar bracht ook inzichten en veranderingen teweeg in hun moeder-dochterrelatie.

    Van argwaan naar vertrouwen

    De reis naar hun deelname begon met een onverwacht bericht via sociale media. “We werden benaderd via TikTok, Facebook en Instagram.” vertelt Aruna. In eerste instantie was ze sceptisch. “Ik dacht dat het misschien een stalker was, dus ik vroeg om bewijs dat deze persoon echt van de redactie was. Dat proces duurde ongeveer een week voordat ik overtuigd was.”

    Gefilmd worden: spannend én irritant

    Het proces van gefilmd worden was voor Aruna geen nieuw terrein. Eerder was ze al te zien in een programma over haar gezondheid, waarin haar strijd tegen borstkanker werd belicht. Voor Ishany daarentegen was het een heel andere ervaring. “In het begin vond ze het spannend, maar al snel begon het haar te irriteren.” lacht Aruna.

    Openheid als kracht

    Aruna had een duidelijke missie toen ze besloot om mee te doen aan Pubers. “Ik ben altijd open geweest over mijn denkwijze en handelen. Mijn doel was om onze Hindoestaanse gemeenschap iets duidelijk te maken: ook in onze gemeenschap zijn er pubers die met uitdagingen worstelen. We hoeven ons daar niet voor te schamen. Het is belangrijk dat we van elkaar leren en problemen niet verbergen, want niemand is perfect.”

    Te bestellen op www.Doekaan.nl

    Een sterkere band

    Het programma heeft een positieve invloed gehad op de relatie tussen Aruna en Ishany. “Onze band is hechter geworden. Ishany is gaan inzien hoe zij is en hoe ze soms geen houding wist aan te nemen. Nu hebben we meer begrip voor elkaar. Het was een eye-opener voor ons allebei.”

    Herinneringen voor het leven

    Een van de meest bijzondere aspecten van hun deelname was volgens Aruna de mogelijkheid om deze periode later terug te kijken. “Het is leuk en verrassend om te bedenken dat mijn dochter dit ooit als volwassen vrouw kan terugzien. Dat maakt het extra waardevol.”

    Een belangrijke les voor ouders

    Aruna heeft ook een belangrijke tip voor andere gezinnen die met de uitdagingen van de puberteit worstelen. “Probeer niet constant kritiek te leveren op je kinderen, want dat werkt averechts. Hoe meer ik dat deed, hoe erger haar gedrag werd. Toen ik het losliet, merkte ik dat Ishany zich anders ging gedragen. Ze neemt nu zelf initiatief, en dat doet ons beiden goed.”

    Reacties van anderen

    De reacties op hun deelname waren uiteenlopend. “Sommige mensen hadden negatieve opmerkingen, vooral degenen die zelf geen kinderen hebben.” vertelt Aruna. “Maar er waren ook veel positieve reacties. Ouders vonden onze situatie herkenbaar en mijn dochtertje werd geprezen. Mensen noemden mij een goede moeder, en dat deed mij echt goed.”

    Voor Aruna en Ishany was Pubers meer dan een tv-programma; het was een kans om te groeien, te leren en een boodschap van openheid en begrip uit te dragen.

    Aruna Ramkhelawan TV Programma Pubers
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKerst op Het Kasteel: Asha Lachman maakt het verschil voor 100 dakloze mensen
    Next Article Succesvolle Kick-off Campagne VHP Nederland in Kern Utrecht

    Gerelateerde Artikelen

    Teleurstelling over afwijzing Openlucht Yoga Walhalla in Zuiderpark

    Lees meer

    Zes jaar lang lukte het niet om zwanger te worden, en toen kregen Artie en Narin ineens een vierling

    Lees meer

    Nritya Katha – Indiase Dansverhalen voor Kinderen

    Lees meer
    • Facebook
    • Instagram
    • TikTok
    • Twitter
    • LinkedIn
    About
    About

    Actualiteiten website voor Hindoestanen

    Social media:

    Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn TikTok
    Popular Posts

    Teleurstelling over afwijzing Openlucht Yoga Walhalla in Zuiderpark

    Arvind Chhanai (PTC) wint Open Scholieren Zangcontest 2025

    Suriname schrijft geschiedenis: Jennifer Simons beëdigd als eerste vrouwelijke president

    Copyright © 2024. Designed by Red Element.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Beheer cookie toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}